Regulamin sklepu internetowego

  1. Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego hurtownia kamieniarska jest:

Szymon Ciesielski

Granity Świata

ul. Kozielska 110

Gliwice 44-121

NIP: 631-267-86-14

REGON 369-616-956

Kontakt ze sklepem:

  • droga mailową: granityswiata@gmail.com
  • droga telefoniczną: 660-514-982
  • adres sklepu: Kozielska 110 Gliwice 44-121
  • numer konta bankowego: 81 1140 2004 0000 3402 7763 2109
  1. Warunki zawierania umowy sprzedaży

  • złożenie zamówienia w sklepie możliwe jest na dwa sposoby: 1) zakładając konto w sklepie 2) złożenie zamówienie bez zawarcia konta. W obu przypadkach konieczne jest wypełnienie formularza sprzedaży i akceptacja regulaminu sklepu oraz polityki prywatności.
  • Wypełnienie formularza sprzedaży jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu i polityki prywatności.
  • Ceny podane na stronie są w walucie: złoty polski i zawierają podatek VAT.
  • Klient podczas wypełnienia formularza sprzedażowego jest informowany o kosztach dostawy. 
  • Zamówienie zostaje zapisane w systemie jako dowód zawarcia umowy.
  • Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany, poprzez otrzymania potwierdzenia zamówienia na skrzynkę mailową.
  1. Warunki płatności

  • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedawcy.
  • Płatność za pobraniem u kuriera po otrzymaniu przesyłki.
  • Płatność na rachunek Sprzedawcy za pomocą systemu PayNow.
  1. Termin płatności

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym bądź z wykorzystaniem płatności elektronicznych klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dni kalendarzowego od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie. W przypadku nie odebrania paczki klient ponosi koszty wysyłki oraz zwrotu paczki do sprzedawcy.

Korzystamy z Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzegamy (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). W tej sytuacji sprzedawca powinien podać termin, w którym konsument powinien zapłacić za towar. Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.

  1. Wysyłka zamówienia

Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 5- 14 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

  1. Dostawa zamówienia

Dostawa możliwa jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, koszt dostawy zależy od cennika firmy kurierskiej. 

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna,koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.

Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwia wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru. podczas gdy w paczce brakuje towaru należy poinformować mailowo sprzedawcę, maksymalnie w ciągu dwóch dni od odebrania paczki. 

  1. Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje należy składać za pomocą formularza zwrotu/ reklamacji. 

Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony, nie powinien nosić śladów użytkowania.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni roboczych od dnia jej dostarczenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

  1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Odstąpienie od umowy następuje bez podania przyczyny, klient nie ponosi żadnych ukrytych kosztów za wyjątkiem kosztów przesyłki towaru do Sprzedawcy.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, dokonać zwrotu płatności na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

  1. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Sklep hurtowniakamieniarska.pl realizuje zobowiązania wynikające z RODO / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w szczególności w zakresie przechowywania danych osobowych oraz ich wykorzystywania.